domingo, 4 de mayo de 2008

Surf a Sitges...


Bueno fa ja dos setmanes que no hi han onades...argggggg i no sembla que les previsions tinguin que millorar... :( Estic recordan la magnifica sessió a Sitges poble del Dissabte 19... glassy, metre i mig, fofo, amb onades llarg... se'm cau la baba... se'ns dubte va ser la meva millor sessió amb aquest any que porto fen surf; vaig baixar onades i reseguir dretes d'inici a final, més d'un... davant la mirada del meu xicot que flipava!! Els dos mooolt emocionats... peró com tota bona sessió amb onades dessents no tinc fotos... ja que només em tira fotos el David si em fico amb un quart... a la que la cosa millora ja n o tinc cap càmara jeje (ell també fa surf; 7 anys ja porta.. i mira m'ha enganxat el cuquet a mi també! jeje). Em fi penjo una série que li vaig fer aquell dia quan jo ja havia sortit... i és que vam acabar petats... per la nit vaig somiar amvb la onada.... aix i encara la tinc grabada dins meu... quin record! No se'm oblidará!

Aixó si al dia seguent ens van entrar al cotxe... aregggg al mateix lloc on haviem estat el dia anterior... S'ha d'anar en compte que no t'axafin la sessió uns indesitjables!

No hay comentarios: